PAPIERBUFFERS IN EEN OOGWENK

1. Pers
  2. Persberichten
  3. Papierbuffers in een oogwenk

Het nieuwe PAPERplus® Shooter³-papierbuffersysteem kan per minuut tot 160 meter paper verwerken

Metzingen, januari 2024. Op zoek naar een systeem dat bliksemsnel beschermend verpakkingsmateriaal voor uw verpakkingsproces kan aanmaken? Dan is de PAPERplus® Shooter³ de juiste keuze. Het nieuwe ultrasnelle papierbuffersysteem van Storopack kan per minuut tot 160 meter gerecycleerd papier verwerken tot papierbuffers om lege ruimtes mee op te vullen en uw colli's perfect te beschermen. Storopack is erin geslaagd de productiesnelheid van de PAPERplus® Shooter³ met nog eens 20 meter per minuut te verhogen tegenover de vorige generatie. De compacte, lichtgewicht machine is zeer gebruiksvriendelijk en is verkrijgbaar als standalone versie en als tafelmodel, geschikt voor flexibele integratie in elk productieproces.

Automatisch of op vraag
Met de PAPERplus® Shooter³ maakt u eenvoudig en direct bij het verpakkingsstation papierbuffers aan op de gewenste lengte. Deze papierbuffers scheppen ruimte in de doos en zorgen zo voor een optimale bescherming en opvulling. De gebruiksvriendelijke machine biedt drie bedieningsmodi (automatisch, manueel en op vraag), zodat u de productie van papierbuffers makkelijker dan ooit kunt aanpassen aan specifieke verpakkingsprocessen. De verstelbare hoogte met een kop die tot 40 graden kan draaien en een geïntegreerd snijmechanisme dat de papierbuffer automatisch op de gewenste lengte afsnijdt, maakt de praktische, vrijstaande versie ergonomischer om mee te werken.

Het ultrabetrouwbare PAPERplus® Shooter³-papierbuffersysteem biedt gebruikers niet alleen een hoge productiesnelheid, maar vergt slechts een minimum aan onderhoud, zodat bedrijven er voor hun verpakkingsproces altijd op kunnen rekenen.

René Jochum
Communication Consultants GmbH